lovers and friends

nu när jag är 21 år och är vuxen tycker jag vissa saker,
ska lämnas på den nivån när man va ung och dum
lågstadienivån och fjortistiden har jag lämnat bakom mig
och behöver inte den onödiga draman i mitt liv.
det är nu man ska sålla bort allt onödigt skit man har dragit på sig genom åren
och välja det trogna och bästa för en som man vill ha kvar i sin framtid.
man kan inte leva i den bubblan och leva som en 16 åring livet ut, dags och vakna upp och tänka om.

som sagt folk förändras med tiden och förhoppningsvis till något bättre
så jag vill önska all min lycka till sara och patrik, och bevisa nu att du har förändrats
och om du sårar denna tjejen så vet du vem du kommer få ett helvete med
för nån bättre tjej kan du inte hitta så ta vara på det!

titta, jag har inte tappat min skrivförmåga helt och hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0